דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שיעור שני מתוך קורס שלם לטארוט 

מאת    [ 29/01/2008 ]

מילים במאמר: 853   [ נצפה 6242 פעמים ]

שיעור שני
סידרת הגביעים, יסוד המים
סידרת הגביעים, יסוד המים, רגשות, הצד הנקבי, אינטואיציה. המים זורמים, בקלפים יש חשיבות רבה למים, כדי לשים לב האם המים שלווים או גליים מסמל את המצב הנפשי של השואל. סידרה רכה(לב אדום בקלפי משחק) המסתיימת בקלף X גביעים,קלף האושר.
אס הגביעים/הצד הנקבי
יד נשית היוצאת מבין העננים מגישה גביע אשר מתוכו יוצאים חמישה סילוני מים המסמלים את חמשת החושים, מעל הגביע יונה ובמקורה אפיפית (עיגול ובתוכו צלב שווה צלעות ידוע כצלב ירושלים). השילוש הקדוש מהנצרות מופיע בקלף בצורת הגביע הקדוש( היין מסמל את דמו של ישו שנשפך למען האנושות), האפיפית מטקס המיסה (הלחם מסמל את גופו של ישו), והיונה (מסמלת את רוח הקודש).
בריכת החבצלות מסמלת את עולם הרגש.
הקלף מסמל התחלה הקשורה ברגשות, אהבה חדשה או עשייה שמערבת רגש.
קלף בעל אנרגיה נקבית, האומר לנו לפעול מהרגש ומהאינטואיציות.
שני גביעים/שותפות
טקס החלפת נדרים בין גבר לאישה. אהבה , מסירות שותפות מוצלחת. מעליהם ראש אריה מכונף המסמל שמירה הגנה, סמל הנחשים המתפתלים סביב המטה נקרא "מטה מרקורי" (או "מטה הרמס")מסמל את כוחות הטוב והרע , הזכרי והנקבי, אנרגית החיים.
האישה לבושה בשמלה לבנה המסמלת טוהר אך לרגליה נעליים אדומות המסמלות תשוקה. הקלף מסמל שותפות טובה ומבורכת, בחירה נכונה של בן זוג לחיים או לעבודה.
שלושה גביעים/ חגיגה
שלוש נערות, שלושת הגרציות חוגגות את חגיגת היין של האל בכחוס (אל היין מהמיתולוגיה היוונית). הנערות מחזיקות אשכולות ענבים ומרימות את הגביעים אל על. בכחנליה היא חגיגה של יין, שיכרות ומין.
הקלף מסמל תקופה של בילויים, חגיגות ושעשועים. יכול להיות שימחה משפחתית. בראייה שונה הקלף יכול להעיד על קשר משולש, תלוי בשאלה ובקלפים שסמוכים לו.
ארבעה גביעים/ סגירות רגשית
עלם צעיר יושב בשיכול רגליים ובשילוב ידיים תחת עץ, ברקע כר דשא רחב ידיים מוריק ושמיים תכולים, שלושה גביעים עומדים וגביע נוסף נראה מושט לעלם מתוך העננים (מזכיר את אס הגביעים) מסמל על עזרה המושטת לעברינו אך אנחנו מסרבים לקבלה, דוחים אותה. הקלף מסמל תקופה של הסתגרות והתכנסות, הכול בסדר אבל בכל זאת ישנה אוירה של דכדוך. הקלף מסמל דחייה, לקיחת פסק זמן לצורך שקילת הדברים, זמן טוב למדיטציה כדי להיות ממוקד.
ביום כזה עדיף לא לעשות שום דבר חשוב ולחקות למחר.
חמישה גביעים/ראיית חצי הכוס הריקה
דמות לבושה גלימה שחורה עומדת עם הגב אלינו כשראשה מורכן, הדמות ממוקדת בשלושה גביעים אשר נפלו וכל המשקה שהיה בתוכם נשפך היא אינה רואה את שני הגביעים שנותרו עומדים. " לבכות על חלב שנשפך" או " לראות את חצי הכוס הרקה".
הקלף מתאר אדם מדוכדך שאינו רואה את הטוב בחייו, אדם המרוכז בצרותיו עד כדי שאינו מסוגל לזרום עם החיים. הרקע לקלף אפור מוסיף לאווירה הקודרת אך הנחל הזורם אומר לנו שהכול עובר ומחר יבוא יום טוב יותר.
שישה גביעים/זיכרון מהעבר
ילד מגיש פרח, שושן צחור המסמל טוהר ותמימות, בתוך גביע לילדה. קלף נוסטלגיה המראה על קשר עם אדם יקר לנו מהעבר או זיכרונות ילדות. סגירת מעגל עם מישהו מהעבר.
השומר עם הגב אלינו והבית המסוגר מסמלים את הדאגה שלנו לבית ולילדים או על הערגה שלנו לנוסטלגיה לעבר. לפעמים צריך לשחרר דברים מהעבר, לסגור מעגלים כדי לפנות מקום לדברים חדשים ולהתקדם קדימה.
שבעה גביעים/ תעתועים
דמות ניצבת מול שבעה גביעים המרחפים באוויר בין עננים, בגביעים יש את כל הרצונות שלה: כסף, עושר, תהילה, הצלחה. אך יש לשים לב שהדמות בגבה אלינו נמצאת כולה בחושך והגביעים הם רק דמיון או דברים שלא מומשו. "עדיף ציפור אחת ביד מעשר על העץ" כלומר הקלף מציעה להיות יותר ממוקדים ולבחור במה להשקיעה את כל האנרגיות.
אל לנו לבנות ארמונות באוויר, צריך להיות עם שתי רגליים על הקרקע.
שמונה גביעים/הליכה אל הלא ידוע
דמות העוטה שכמייה אדומה ונועלת נעליים אדומות סמל לתשוקה נוטשת או הולכת לעבר נוף מסתורי( מזכיר בסגנון את הנוף בציורים של ליאונרדו דה וינצ'י- ללא שייכות לשום דבר). בקדמת הקלף שמונה גביעים מסודרים במבנה. הקלף מסמל נטישה או עזיבה לצורך ניקוי אנרגיות או חיפוש עצמי. נסיע למקום ללא תוכנית מראש.
תשעה גביעים/חוסר סיפוק
גבר בריא לבוש בסגנון מזרחי (חובש תרבוש ולובש שמלה) יושב בזרועות שלובות ומאחוריו וילון ומעליו מסודרים תשעה גביעים. הגבר מחייך כאילו הכול "דבש" אין שום בעיות אך הוילון מסתיר את האמת. קלף תשעה גביעים הוא אחד לפני עשרה גביעים-קלף האושר לכן הגבר כאילו מאושר, הוא עושה הצגה שהכול בסדר אך האמת היא שיש עוד הרבה דברים לא כל כך בסדר שאותם הוא מעדיף להשאיר לעצמו ולא לדבר עליהם עם כל אחד. לכבס את הכביסה המלוכלכת בבית.
עשרה גביעים/אושר
זוג מרים ידיו אל על בשמחה ובששון ומודה לאל על האושר שנפל בחלקו, שני ילדיו רוקדים וצוהלים. ברקע בית כפרי ונחל זורם. בשמים קשת ובה משובצים גביעים.
הקלף חיובי ביותר אופטימי ומלא שמחה. התמונה המשפחתית המושלמת.


בחלק השני של השיעור נלמד פריסה של שלושה קלפים:

קלף מסר יומי- קלף אחד שמוציאים לקבלת מסר יומי, מערבבים את הקלפים ופורסים אותם כמניפה על השולחן עם הפנים קלפי מטה, בוחרים קלף אחד. אפשר לעשות את זה גם לפני פגישה. שואלים האם הפגישה תצליח?
פריסת עבר, הווה עתיד נותנת תמונה כללית על השאלה. מתאימה לשאלות על נושאים שנמצאים בתהליך. החיסרון בפריסה שלכל עמדה יש רק קלף אחד לכן קשה להיכנס לפרטים אבל אפשר להוציא קלפי הבהרה על כל קלף.
אותה הפריסה מתאימה גם לעמדות: נושא, בעד השאלה או הצעת הקלפים לגבי השאלה וקלף סיכום.
פריסה שבועית - מערבבים את הקלפים, מוציאים שבעה קלפים אחד לכל יום. אם יש יום חשוב אפשר להוציא עליו שלושה קלפים לחלוקת היום בוקר, צהריים וערב.













טל ישועה בר-משה
טארוט זה אמנות
ייעוץ והכוונה בקלפי טארוט וקלפי אורקל, קורס לטארוט, ערבי טארוט חוויתיים.
הקריאה הגורלית שלך!
054-6440708



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב